Subscribe Twitter Facebook

poniedziałek, 27 września 2010

Dzień dobry bardzo!

Właśnie dostąpiłam radości jaką jest dla mnie dołączenie do szacownego grona autorek tego bloga, dlatego pozwolę sobie na notkę powitalną! Zainteresowanie Rosją spadło na mnie niczym grom z jasnego nieba, stosunkowo niedawno i wbrew wszelkim moim poprzednim zainteresowaniom jakim się była oddawała. Pełnia zasług za taki obrót spraw należy się pewnej dziewczynie której nick brzmi "Aria". To dzięki niej wybiłam się ponad nieuświadamiane wcześniej uprzedzenia. Niestety, jak dotąd moja wiedza o wielkim obszarze Rosji jest znikoma, a fascynacja zaledwie w powijakach, dlatego wykorzystuję ten blog jako pretekst do tego, żeby samej tę wiedzę uzupełnić, a potem radośnie się nią podzielić!

Dołączam się do serdecznego zaproszenia moich poprzedniczek, żeby razem z nami dać się zachwycić wielkim krajem, który zamykamy w krótkim "Rosja".

4 komentarze:

Aria pisze...

Polecam się na przyszłość ^^

Zamów już dziś! Tylko u nas! Tylko teraz! Aria - uniwersalny rozkochiwacz w Rosji! Nie czekaj, zadzwoń i zamów!
Dla pierwszych trzech osób, które się do nas dodzwonią mamy gratisowy zestaw do prasowania skarpetek!

xD

Abi pisze...

To ja dorzucam komplet dziurek do durszlaka! Daj się porwać Rosji! Jupiii!

(Ario, myślę, że jako autorce bloga wypadłoby Ci ukrywać budzący obawę stan Twego umysłu, hm? xD)

Aria pisze...

Ostatnio odkryłam, że to przyciąga ludzi, więc nie będę już się kryć! xD :P

Aria pisze...

No i jak ładnie ^^ Czuć, że Basia tu pichciła, rozwieszała obrazki i zamiatała :D

Idę spać :D Łah! Jak to miło zrobić wszystko, co się zamierzało ^^

Prześlij komentarz

 
Powered by Blogger